.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ملاقات عمومی استاندار گیلان در منطقه خمام

ملاقات عمومی استاندار به همراه تعدادی از مدیران ستادی در مسجد جامع خمام برگزار شد.

روح اله قهرماني در حاشيه اين ديدارها گفت : انجام اين گونه ديدارها و ملاقاتهاي عمومي علاوه بر رسيدگي مستقيم به مشكلات مردم اعتماد و اتحاد بين مردم و مسئولين را پايدارتر و مستحكم تر خواهد نمود .
وي افزود : همدلي ، ايجاد مودت و وحدت ، حذف تشريفات ، امكان دسترسي آسان به مديران كل و كاهش هزينه هاي مردم در مراجعه به مركز استان از جمله مزاياي اين گونه نشست ها به شمار مي رود كه تمامي مسئولين بايد به اين مهم توجه ويژه اي داشته باشند .
استاندار گيلان با بيان اينكه مديران بايد دغدغه رضايتمندي مردم را داشته باشند افزود : مردم بايد احساس نمايند كه مديران پشتيبان آنان هستند و به آساني و بدور از تشريفات اداري بتوانند مشكلات خود را به آنها انتقال دهند .
قهرماني چابك با تأكيد بر اينكه تكريم ارباب رجوع نقش بسزايي در رضايتمندي مردم ايفاء مي نمايد افزود : تمامي مسئولين بايد با مردم با خوش رويي و اخلاق نيك رفتار نمايند و با تمام توان در جهت حل مشكلات مردم گام بردارند .
استاندار گيلان هدف از برگزاري اينگونه جلسات و ملاقات ها را تكريم مردم و اهميت دادن به مشكلات آنان و بسط و گسترش و تعميم اين فرهنگ در ساير سطوح اداري بيان نمود .
گفتني است كه در اين ديدار كه بيش از 2 ساعت به طول انجاميد هر يك از مردم به بيان مشكلات و مسائل خود پرداختند و مهندس قهرماني دستورات و رهنمودهاي لازم را جهت حل مشكلات مردم به مسئولين ذيربط صادر نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.236 seconds.